dilluns, 2 de novembre del 2009

Cartellera fluixa aquesta setmana

Jelou pipol!

Aquesta setmana la cartellera és fluixeta... a mi personalment no m'atreu res, però indicaré les que potser per vosaltres puguin ser de més interès... (potser no vinc aquesta setmana, doncs crec que dijous a més es fa una ruta patinant que m'interessaria anar-hi i si la cartellera no acompanya doncs la decisió serà fàcil :P).

- (500) días juntos (97 min): 16,00 i 18,00... juas, és la peli que volia veure el Gerard, però la fan només en horari infantil :P
- This is it (112 min):  22,40. El documental del Michael Jackson
- La cruda realidad (97 min): 22,40. Comedieta romàntica.

També fan la segona part de Millenium, que alguns ja hem vist. Cintes de terror: Rec2 i La Huérfana... que no crec que triomfin gaire a Cinexcusa...

I si hi ha algo més afegiu-ho...

Apa, fins ara!

PD: si al final no es fa cine pq no atrau a ningú, sempre es pot arreglar algun plan alternatiu rollo bolera....

11 comentaris:

  1. Bufff! Quin panorama! En el meu cas, com a màxim acceptaria la comedieta (si no hi ha més remei), però puc passar sense cinema una setmana. Llàstima que ja no facin la de Woody Allen!

    ResponElimina
  2. Yolanda (un altre cop)2/11/09 21:16

    rectifico: si fa fred i la pel·li no m'interessa massa, potser jo m'abstingui...
    Ja direu.

    ResponElimina
  3. Doncs tal i com esteu.... jo aprofito per convocar els que no hem vist Millenium II (sip, alguns la van veure pel seu compte a Sitges :O !!)
    I com el que treballa (digues-li "Jaume") és un dels que em va fer el salt, aquesta vegada anirè al cine a veure-la dijous a les 20:00 o bé divendres (sigui en sessió de 20h. o de 22:30h) La decissió final dependrà de si algú més està interessat en fer-nos companyia...
    ... sino, decidirem sobre la marxa el Paco i jo (que som els que segur que anem)

    ResponElimina
  4. I jo el més probable és que acabi anant a patinar, que al final es fa una ruta X-trem i com els dijous normalment vaig al cine amb uns 'coneguts' no puc anar mai a patinar xDDD

    Els que aneu a veure La noia que somiava un llumí i un bidó de gasaolina (aka Millenium 2) que la disfruteu!

    Si no ens veiem dijuevs, a veure si fem algo el finde!

    ResponElimina
  5. Pues si... alguna cosa caldria fer el finde, que si no tants dies sense veure'ns :(((

    ResponElimina
  6. A mi no em crida gaire l'atenció Millenium, i a més estic sense cotxe i una mica contracturada (quin panorama, eh?)... o sigui que no compteu amb mi pel cine:(
    A més, un dijous de sofà de tant en tant ja m'està bé ;)

    ResponElimina
  7. Buenu, buenu, buenu...
    Sembla ser que aquest dijous descansarem de cine. Realment tampoc hi ha res que em cridi excesivament l'atencio. Ens ho podem pendre com una manera d'agafar forces per a les estrenes que se avesinan...

    :-)

    I als que aneu a veure Millenium 2 espero que us agradi!!!

    ResponElimina
  8. Vaja quins pocs anims!,
    Doncs jo voldria veure la de Millenium II, pero encara no he vist la Millenium I, llavors no vindré tampoc perque trobo que perderé el fil, oi?

    Pero per fer alguna coseta el finde m'apunto. Que hem vaig quedar amb ganes de jugar més a un joc que hem va fer descobrir el nostre amic Jeims... ya sabes lo que digo brother galactico :-)

    ResponElimina
  9. Eso, eso! Quiero destrozar una flota espacial enterita, je,je,je,je! (leer entonando risa de sabio loco)
    Estos son los efectos secundarios de ver capítulos y más capítulos de Battlestar Galáctica ;-)

    ResponElimina
  10. Bueno, ahir vaig anar a patinar i us puc confirmar que definitivament s'ha acabat l'estiu :P, fotia una rasca i un vent que deixava tiessu!
    Ho dic pq si aquest finde volem fer algo, si és 'en exteriors' ja cal que us abrigueu! i sinó, pos a casona calentonets :)

    ResponElimina
  11. Pues el Paco i jo vam anar a veure la de Millenium 2 i a mi em va agradar molt. Bé, no se'm va fer llarga, i vaig estar entretinguda amb la trama tota l'estona, així que suficient per mi :)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....