dilluns, 30 de novembre del 2009

Planet 51

70ef43_b_planet51.jpg

Hola gent, aquesta setmana la cartellera continua oferint la mateixa basòfia que la setmana passada... però han afegit Planet 51, d'entre les que es poden salvar per Cinexcusa :D.

Planet 51 (91 min): 22.15.

Ens trobem a les 22.05 a les guixetes.

((No he dit el dia... en principi dijous, però al ser el primer dijous de mes, probablement els dels patins organitzaran una ruta especial a la que m'agradaria anar, però encara no ho sé, i en cas que fos així només m'aniria bé anar al cine el dimecres... us sap greu esperar a demà o el mateix dimecres a concretar el dia? àsies àsies :P))

7 comentaris:

  1. hola,
    A mi m'es igual, potser inclus hem va millor dimecres (més descansada).
    Espero les vostres respostes.

    chiao, sus

    ResponElimina
  2. Jo tampoc puc dijous. Tinc un sopar. Si aneu demà potser m'apuntaria... (però no ho sé segur) Si no, tampoc passa res. Ja aniré mirant el blog, a veure què. Suposo que demà (dimecres) al migdia o a primera hora de la tarda ja haureu decidit, oi?

    ResponElimina
  3. Ep! No s'ha publicat el meu comentari!!!
    Deia que jo dijous tampoc puc, que tinc un sopar, però que no puc assegur tampoc al 100% la meva assistència si fós dimecres, tot i que possiblement vindria.
    Ja aniré mirant el blog, a veure què dieu, i segons com...

    ResponElimina
  4. la mateixa d'abans1/12/09 21:53

    Vaja, ara resulta que sí que s'havia publicat ;-)

    ResponElimina
  5. Eis!
    Confirmo que dijous tinc ruta i per tant no puc anar al cine. Però avui he parlat amb Gerard i diu que dimecres ell no pot anar al cine, dijous sí (i també hi aniria el Sergi).

    Així que aneu-hi com sempre dijous, jo aquesta setmana faré campana :P.

    Passeu-ho bé!

    ResponElimina
  6. Et trobarem a faltar Marc.

    ResponElimina
  7. Nens, nenes... doncs jo aquesta setmana no vinc. Us anava a explicar el perquè, però un colegui em va dir l'altre dia que "AMICS SÓN AQUELLS ALS QUE ELS DIUS "NO" I NO CAL EXPLICAR ELS MOTIUS"... així que aquest cop m'aplico el conte :P

    Petonets. I si veieu la de Planet, espero que sigui tan xula com ho semblava pel triller :D

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....