diumenge, 11 de novembre del 2012

Bond, James Bond

(Amb permís del nostre Jeims oficial)

Aquesta setmana sembla que ja ho tenim molt clar i que dijous a la nit toca anar a veure (els que encara no ho hem fet) al 007.
 
- Skyfall (142 minuts) a les 22:00
Tot i així, per si algú vol anar a veure alguna altra cosa, feu els suggeriments oportuns a la secció de comentaris, i si puc, els inclouré a aquesta entrada.
Bona setmana a tots i totes!

P.S.: el dijous a les 21:30 fan una maratón "Amanecer: parte 1 y 2", per si a algú l'interessa ;P

7 comentaris:

  1. Qui anem a veure al 007?
    Yolanda: 1 vot
    A les 21:50 a les taquilles? Se m'ha oblidat dir-vos que ja no fan la sessió de les 22:30, per cert.

    ResponElimina
  2. Ostias!, no sé què foten les distribuidores, o què els indica l'èxit d'una peli en cartellera, però Vacaciones en el Infierno (sí, una peli del Mel Gibson) ja no la fan... ha aguantat una sola setmana en cartellera (i la feien només a les 4 i a les 6....). Sabeu si es poden demanar explicacions en algun lloc? a la mateixa web de Ocine, potser?
    En fi, no us deixeu perdre Skyfall!! Jo ja l'he vista així que aquesta setmana no us acompanyo ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs no la fan ni a Vila-seca. La veritat, no s'enten :S

      Elimina
    2. A la web d'Ocine hi ha un espai de suggeriments on pots "contactar" amb ells i seleccionar els cinemes a què et refereixes. Jo em vaig queixar allà pel fred.
      (ara bé, no esperis resposta... a mi ni tan sols em van dir si havien rebut la queixa, i aixó que et fan apuntar les teves dades!)

      Elimina
    3. Ok, gràcies Yolanda

      Elimina
  3. Nosaltres ens apuntem a Skyfall el dijous. Ja m'està bé que sigui a les 22, que la peli és llargueta.... Ens trobem allà a menys 10 ;-)

    La Miriam i el Sergi també van comentar que vindrien aquest dijous a veure Skyfall, suposo que al llarg de la setmana ho confirmaran per whatsapp :)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....