dissabte, 24 de novembre del 2012

Amics de Quentin & Clint

Aquesta setmana a la cartellera hi apareixen els noms de dos dels grans: Eastwood i Tarantino.
Golpe de efecto (v.dig)

 El hombre de los puños de hierro (v.dig)
Fixeu-vos que no són "una de Tarantino" o "una de Clint Eastwood", sinó dues óperes primes com a directors d'amiguetes seus: el que ha estat el productor de les 10 últimes pelis de Clint Eastwood (Robert Lorenz),  i un cantant/music hiphopero (RZA) que va composar la banda sonora de "Ghost Dog" i va fer la selecció musical per a  "Kill Bill vol.1" (segons dos articles publicats a la secció de cine de l'app de El País, per si algú vol més referències)

A banda d'aquestes en-principi-interessants novetats, també tenim també una pelicula espanyola, "Fin", i una película de surferos que buscan la gran ola ("Persiguiendo maveriks").
En conjunt, doncs, l'oferta nocturna (sense les que ja hem vist) queda així:
  • Golpe de efecto (108 min) 22:40
  • El hombre de los puños de hierro (95 min) 22:30
  • Fin (90 min) 22:40
  • persiguiendo maveriks (118 min) 22:15
  • En la casa (104 min) 22:30
  • En la mente del asesino (100 min) 22:40
  • Sinister (110 min) 22:30
  • i Crepusculo, com no!

12 comentaris:

  1. Jo encara no ho tinc clar, però de moment té més punts per que la voti la del Clint Eastwood.
    D'aqui a uns dies em decidiré. Mentrestant, a veure què dieu la resta :-)

    ResponElimina
  2. Marina i jo ho tenim claríssim: El Hombre de los Puños de Hierro!!

    ResponElimina
  3. Ooooh, quan he llegit Tarantino pensava que era l'altra que van anunciar (Django desencadenado) però aquella ho acabo de mirar i no l'estrenen fins mitjans de gener :S

    D'aquesta de Puños de Hierro em sembla que no n'havia sentit parlar, però bé, si hi intervé el Quentin ja és una bona carta de presentació :-D

    La de Golpe de Efecto també m'agrada. Però si cal mullar-se, tiro per la de Puños de Hierro, que serà més mogudeta XD

    ResponElimina
  4. Jojojojo, la crítica està destrossant la que de moment porta 3 vots (Mari, Marina i Marc) xDDD
    Però a pesar d'això, em mantinc en la meva decisió ;)
    PS: No està dirigida ni guionitzada pel Tarantino!! tant sols l'apadrina (o com es vulgui dir) per donar-li bombo.

    ResponElimina
  5. Doncs entre les critiques i la música maxacona del trailer cada cop estic tenint menys ganes de votar-la, jo :-(
    La critica que he llegit de la del Clint Eastwood diu que està prou bé, en especial pel que fa a ell. A veure si em miro el trailer i aquests dies decideixo el meu vot.

    ResponElimina
  6. Pues yo tambien lo tengo clarísimo. Mi voto para Golpe de Efecto. Y la peli esa del rapero no me dice nada xD

    ResponElimina
  7. Jajaja! Muy bien, Pako, dándole vidilla a las votaciones :D
    El caso es que yo me he mirado el trailer de Golpe de efecto y me ha dejado fría cual témpano de hielo (que no de hierro), y he vuelto a ver el del puño de hierro, y bueno, es lo que es...
    Vamos, que sigo con el corazón partio entre supuesta calidad y supuesta diversión ;-)
    Creo que me voy a abstener, porque las dos tienen su qué. Si hubiera empate, entonces tomaría partido, ok?

    ResponElimina
  8. Hola!
    Estoy algo resfriada. No mucho, pero entre eso y que ya he dicho que las peliculas de ésta semana no me emocionan mucho, creo que hoy voy a ser baja del cine...
    Pasadlo bien, que yo me miraré un par de capítulos de Stargate Univers en casa ;-)

    ResponElimina
  9. Jo porto també una bona galipàndria. Depenent de com em trobi aquest vespre vinc o no (i Marina també la vol veure). Si no vingués, ja avisararia per whatsapp.

    Gerard sé que hi anirà... però no tinc clar si algú més s'hi apunta (vista la baixa generalitzada per sopars, malalties o gustos diferents).
    Resumint, algú a part del Gerard hi anirà?

    ResponElimina
  10. Ep!!!

    Jo inisiteixo que tenia moltes ganes d'anar a veure aquesta peli... be, tinc moltes ganes d'anar al cine. Al sortir del sopar em passare pel cine a veure si us trobo... espero que hi hagi algu!!!! La peli de los puños de hierro deu acabar a les 12, no?

    ResponElimina
  11. Jolin com esteu :-(
    Doncs davant del panorama ("sopars, malalties i gustos diferents" com diu el Marc) pensem que millor ens quedem a casa també, i a veure si la propera convocatòria té més exit ;-)

    ResponElimina
  12. A mi m'és igual, però si al final només sou un o dos, per què no ho deixeu per demà o dissabte???
    (és només una idea)

    Un altre tema: la setmana que ve hi ha pont per a molts de nosaltres (bienbienbien!), i el dijous és festa. Aneu pensant si voleu anar al cine i quin dia, que jo procuraré fer l'entrada del blog aquest weekend.

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....