diumenge, 18 de novembre del 2012

Vampirs crepusculars i assassins en sèrie

Aquesta setmana la reina de la cartellera és l'última entrega de la saga dels vampirs crepusculars, no ho podem negar, oi?
Amanecer (parte 2)
 Però també hauríem de destacar l'estrena d'una peli on retrobem a Matthew Fox, molt canviat des de "Perdidos"...
En la mente del asesino (v.dig)


I tenim també una pel·lícula amb pinta de drama guardonada amb la "Concha de Oro" a la mejor película,  una comèdia de l'Adam Sandler ( del Ben Stiller!), una pel·lícula catalana apta per a tots els públics i una de terror:

Així, doncs, deixant de  banda les grans pel·lícules que hem vist a les últimes setmanes i que encara aguanten en horari de nit (Lo imposible, Argo, Skyfall), ens queda la següent oferta:
  • "Amanecer (parte 2)" (115 min) 22:00. 22:15.
  • "En la mente del asesino" (100 min) 22:40
  • "En la casa" (104 min) 22:30
  • "Los amos del barrio" (104 min) 22:40
  • Fenix 11*23 (96 min) 22:30
  • "Sinister" (110 min) 22:40 
Voteu, criatures!

23 comentaris:

  1. Buff! Quin panorama més estrany!
    Crec que aquesta setmana esperaré a veure què dieu la resta, perquè jo, l'únic que tinc clar és quines no tinc cap ganes de veure (i no les diré per no influir-vos, jeje!).
    Us aniré seguint, però a veure si no espereu a l'últim moment per votar, eh?
    Bona setmana a tots i totes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa!
      Doncs aquesta setmana no m'agrada res del que hi ha a la cartellera. Tenia esperances amb la del 'Jack' de Perdidos, però la crítica és devastadora amb aquesta peli (només llegeixo els titulars i ja n'he tingut prou). No obstant, la idea de veure el Mathew Fox d'assassí psicòtpata em segueix seduint :)
      Yolanda, he buscat l'Adam Sandler per tot arreu i no el trobo, fins que he vist el Ben Stiller, suposo que has creuat noms, no? xD
      Potser aquesta comedieta podria estar bé... però tampoc em convenç.
      A veure què hi dieu la resta.

      Elimina
    2. Jaja! Sí, quin lapsus! No sé què em passa amb aquests dos, l'Adam Sandler i el Ben Stiller, que molt sovint se'm creuen els noms, com ahir! El cas és que com a còmic m'agrada mooolt més el Ben Stiller, sobretot des de que va fer Zoolander i Tropic Thunder ;-)
      D'aquesta comèdia no en sé res, però si algú la proposa, l'acceptaria, perquè tot i començar a les 22:40 és relativament curta i acabaria cap a les 00:00.
      ;-)
      Respecte a "En la mente del asesino", jo vaig llegir una crítica que deia que la peli no era gens bona, en especial pel coprotagonista, però que el Matthew Fox ho feia força bé (a banda de com s'ha treballat el cos!), o sigui que, només per curiositat i per ser ell qui és, també l'acceptaria.

      De la resta, ja puc dir-vos que aquesta de "Sinister" ni jarta a vino...que les de terror no m'agraden gens ni mica.

      Elimina
  2. Que extrany, jo no he rebut cap notificació de la cartellera. Només el missatge de la Yolanda.

    Potser per això no m'assabento del que aneu a veure

    Suvi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suvi, ningú tret d'algun admin/redactor rep les notificacions d'entrada nova. Però tothom qui vulgui es pot subscriure als comentaris. No obstant, pots agregar el blog a un lector de notícies (rollo Google Reader) i així rebràs les noves entrades.
      Fa uns anys vam optar per la via blog per evitar haver d'enviar correus a tothom (sempre ens oblidàvem alguna adreça i sense voler es ferien susceptibilitats). Qui vulgui venir al cine, o saber 'qué se cuece' que es connecti a Cinexcusa. Està obert a tothom... i per això mateix, si algú no se n'assabenta és que no ho ha mirat (la responsabilitat d'estar al dia ja no recau en els redactors sinó en els lectors). Altra cosa és que últimament el blog hagi perdut certa força i participació. A veure si ara que l'ha agafat la Yolanda la cosa remunta ;).
      He entrat a la configuració del blog i he vist que efectivament estàs subscrita als comentaris... de manera que quan algú n'envia un, tu el reps... estàs per tant al dia del que es digui.
      Potser et queixaves d'alguna altra cosa i jo no t'he entès. Si és així dóna més detalls per a poder-te ajudar.

      Elimina
  3. Ok ok Marc, potser es que com tu dius, ha hagut poca participació i per això no m'he assabentat. Jo només entro quan rebo comentaris.

    Cap problema, ja miro el Cinexcusa si no rebo comentaris.

    Encara que vinc poc, m'agrada seguir-vos per si un dia hem despenjo o almenys per gaudir dels vostres comentaris.

    Petons
    Suvi

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que hi hagut un parell de setmanes sense blog, Suvi, des del pont de Tots Sants, fins que jo he pres el relleu com a editora.
      Aquestes dues setmanes vam quedar via email, i vaig començar jo la cadena i no et vaig incloure al CC, sorry!, només vaig incloure als "habituals", per no bombardejar tothom amb emails.
      Però ara ja tenim el blog actiu de nou, com pots veure ;-)

      Elimina
  4. Pregunta directa per als que rebeu les entrades noves al correu (Suvi, tu no comptes, jeje!): les esteu rebent bé des de que les faig jo?
    Ho dic perquè el Marc m'ha comentat que a "Assumpte" li surten lletres i números, en lloc de la primera frase...
    :-(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Arreglat! Gràcies, Marc, pels teus consells d'editor súper expert!
      (i retiro la pregunta, perquè em comenta el Marc que gairebé ningú més rep les entrades; el que rebem són els comentaris, com la Suvi)
      ;-)

      Elimina
  5. Jajaja com ric amb les comentaris de la Yolanda.
    Ok tot aclarit, per cert sou uns fenòmens del blog.

    La de Fènix teniu intenció de veure-la algun dia?

    Bye bye (cinèfila casera)

    Per cert, ahir van fer a 8tv "viaje a Darjeeling", una pel·lícula màgica per mi, ja l'havia vist però feia molt de temps i frissava per tornar-la a veure. I la vull tornar a veure sense tanta son i interrupcions. L'haveu vist alguna vegada?

    Suvi

    ResponElimina
    Respostes
    1. 1) Gràcies, Suvi!
      2) La veritat és que no...
      3) Sí, fa uns anys, i recordo que a mi també em va agradar.
      :-)

      Elimina
  6. Com diria cert personatge de pelis... HE VUELTO!

    :-)

    Després d'unes setmanes força desaparegut torno amb moltes ganes de quedar amb vosaltres i anar al cine.

    La veritat es que les pelis d'aquesta setmana no m'atrauen gaire, pero jo m'apunto a un bombardeo!!!

    Ostres Yolanda!!! Quin peazo de blog que estas portant ara, la veritat es que no es troba gens a faltar al Marc (com a jefe del cotarro)

    ResponElimina
  7. Doncs si que està animada la cosa, si lo veure pelis es lo de menys, jajaja, ... jo ja m'ho passo pipa amb els vostres comentaris. A veure si un dia vinc i tot.

    Apa, començeu a votar, que no us mulleu.

    Suvi

    ResponElimina
  8. M'he revisat la cartellera i la veritat es que tinc moltes ganes de riure (o de plorar no se...) i de no pensar gaire, aixi que crec que em decanto per votar per "Los amos del Barrio", que te pinta de ser la tipica pelicula per deixar les neurones a casa i passar una bona estona.

    ResponElimina
  9. ¡Lo secundo! ¡y eso que ni he mirado el trailer! pero comparto totalmente los argumentos de Jaume...
    -"Los amos del barrio": +2
    ;-)

    ResponElimina
  10. Hola! qué bé, quina alegria tornar a veure el blog tan actiu!!
    Tot i que no pas gràcies a mi, que porto uns dies ben desconnectada de tot :S
    Però bé, com dèieu, anem a "mullar-nos" i a votar peli.
    Al Paco i a mi tampoc ens acaben d'agradar gaire les que tenim en cartellera... així que hem deixat que decideixi l'adolescent que porto a dins i aprofitarem per anar a veure el culebrón de Crepúsculo XD (probablement anirem divendres a la tarda).

    Tenim moltes ganes de veure-us, però deixarem la trobada cinèfila pel dijous vinent, a veure si hi ha alguna estrena interessant!

    ResponElimina
  11. Pos jo tenia pensat fer un pasalacabra però el missatge del Jaume ha tingut un punt estimulant (a pesar de la punyalada trapera), i potser vingui aquesta nit ;) (encara que sigui per clavar-li el punyal "in-person" xD). No ho confirmo, però certament he canviat el "no" pel "potser" :P

    ResponElimina
  12. Jajaja!!!
    Ja veig quina es la forma de motivar al Marc. Sang pel deu de la Sang!! (Khorne)
    A veure si ens veiem aquesta nit, home!!!
    Per cert, algu sap alguna cosa del Gerard?

    ResponElimina
  13. VaaaMaaaarcvineee, sispliiii, no et facis de pregaaaar!
    (dit tot amb to de veu tontorron)
    ;-)

    ResponElimina
  14. La peli del Ben Stiller va ser MOOOOLT DIVERTIDA!
    A mi se'm van saltar les llàgrimes de tant riure, en alguns moments!
    Jajajaja! Si quan tornava cap a casa en cotxe encara reia sóla recordant l'escena a la sala del billar!
    XDD
    (no dono detalls per no fer un espoiler)
    En fi, que una peli que vam anar a veure per "descarte" de les altres ens va fer riure molt a tots quatre.
    ;-)

    ResponElimina
  15. Doncs quina sorpresa que fos tan divertida! A primera vista, semblava la típica peli xorra per veure un diumenge fred des del sofà de casa :p
    Però veient la vostra opinió, potser li donarem una oportunitat més endavant :)

    Nosaltres vam veure la de Amanecer (típica peli que només t'agrada si cumpleixes dos requisits: haver seguit la saga i no tenir més de 15 anys, jajaja) Però jo més o menys cumplia els dos requisits i vaig passar una bona tarda de cine, crispetes i sala gegant -i semibuida-, amb seients reclinables... una passada el cine de les Bruixes (Altafulla).

    El més "divertit" va ser que jo havia llegit que havia escena final, després dels crèdits... i vam esperar, esperar, la gent va marxar, el pobre noi amb l'escombra esperant que marxèssim... i després de 10 minuts de crèdits no va haver cap "escena final" jajajaja

    ResponElimina
  16. A veure la peli que vam veure no va estar malament (tampoc diria que sigui la monda lironda), però vam riure bastant amb algunes escenes i amb cert humor groller. És cert que la Yolanda no va deixar de riure en tota la peli, sens dubte, li va encantar.

    Juas, pos vaya pirula lo dels crèdits xD, això segur que era un bulo dels anti-crepusculins per acabar de rematar al forofo de la saga (amb una peli que segons he llegit per algun lloc no arriba a l'alçada del betum :P). Així doncs què, us va agradar?
    Quins sacrificis que li demanes al Paco... jajaja

    ResponElimina
  17. Per alusions ;-)
    a veure Marc que jo no he dit que fós súper bona, pero riure molt tampoc vaig ser jo l'unica (potser sí la que més, jeje!, pero no estava sola), i no només amb escenes/comentaris sexuals/grollers, que vaja quina imatge de mi es pot emportar algú!
    De fet, per a mi una de les coses més divertides va ser les paròdies/referencies a Enuentros en la tercera fase, E.T. I Alien (inclosa a la secuència de la sala de billar), que excepte la tercera amb les babes d'alien eren bastant d'humor blanc...
    L'humor simplement groller o escatologic i ja està, com a "Algo pasa con Mary" (que no la nostra Mari, eh?), o "yo, yo mismo e Irene" (crec que es deia), no m'agrada gens!
    Aquesta peli no arribava tant a aixó, nens i nenes, tot i que no negaré que tenia bastants referencies a espermatozoides, relacions sexuals diverses i òrgans sexuals masculins (amb les quals, com diu el Marc, vam riure bastant...o molt!)
    ;P

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....