dilluns, 10 de desembre del 2012

La setmana més esperada de l'any!!

Aquesta setmana tenim l'estrena més esperada de l'any:


Però no la fan fins divendres... (que també seria una opció!)
Si mentenim la cita cinèfila el dia habitual, el que tenim en cartellera és:

- El hombre de los puños de hierro (22:30)
- En la mente del asesino (22:00)
- Golpe de efecto (22:00)
- Un buen partido (22:40)

Hi ha alguna cosa nova més ('Operación E' con Luis Tosar, 'Sin tregua"... ) però diria que no tenen més interés que les ja esmentades abans ;-)

Apa doncs, votacions!!

20 comentaris:

  1. A entrat una peli en joc que em fa tilin, si, ho reconec, només pel simple fet que surt el Gerard (no el nostre, el Butler!!)
    Així que encara que serà un vot "perdut", aqui el deixo :p

    ResponElimina
  2. Moltes gracies, Mari, per fer l'entrada aquesta setmana!
    Jo aquesta setmana millor no voto, perquè estic tan enfeinada i ja vaig tan cansada avui, que no sé si arribaré amb forces per anar al cine dijous a la nit...

    En tot cas, dir que sí, que L'oferta de la setmana sembla variada i interessant, i que també fan "Una pistola en cada mano", de Cesc Gay, que pinta molt bé (pero no us la proposo, perquè sé que com a mínim els nois protestarien, jaja!)

    Bona setmana a tothom. Seguiré les votacions i a veure si ens veiem dijous!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja, jo flipo amb els teus missatges Yolanda: "jo aquesta setmana no voto, però us dic que fan XXX, però no la proposo" jajaja (aix aquesta subtilitat femenina xDD).

      En fi, jo voto per la del Puño de Hierro!!

      Elimina
  3. Jaja, quina susceptibilitat, Marc!
    ;P
    Doncs, sí, comento la peli XXX perquè tot i no ser del perfil habitual d'aquest grup, crec que pot ser que a algú l'interessi i tingui ganes de veure-la pel seu compte, com penso fer jo aquest weekend, que ja fa dies que la tinc "apalabrada" amb una amiga i no tinc cap problema en anar dos vegades al cine en la mateixa setmana ;-)
    No cal que busquis intents de manipular les votacions on no hi ha hagut res més que ganes de compartir interesos. O és que si dic que potser no vinc dijous ja no puc dir-vos que trobo que aquesta setmana la cartellera és variada i interessant (i jo també m'havia fixat en la del Gerard Butler, Mari, jaja!)
    Apa, bon dia a tothom!

    ResponElimina
  4. Esteeee... Algú em pot traduir l'icona del Marc?
    (es que no domino tant com ell aquest llenguatge, jeje!)

    ResponElimina
    Respostes
    1. La O gran i la o petita són els ulls, i la icona significa "Confused, stunned, or weirded out". Ara que algú em tradueixi a mi aquestes paraulotes angleses, jajaja

      Elimina
    2. i no t'oblidis de la goteta de suor al front xDD

      Elimina
    3. Gràcies Mari!
      Marc, vols dir que estàs flipant amb la meva explicació?
      ;P

      Elimina
    4. Com quan vas conduint tranquil per l'autopista i de sobte, sense haver-lo vist, t'avança un cotxe a la velocitat del so... que et quedes atònit, garratibat i esmaperdut O_o'

      Elimina
  5. Hola!!!

    Jo segur que m'apunto al cine. No se exactament de que van les pelis que hi ha proposades aquesta setmana, la de "El hombre de los puños de hierro" em continua cridant l'atenció, però no faig ascus a res :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo us asseguro que m'haguès agradat venir al cine (sobretot per la companyia), però aquesta tarda haig de fer unes quantes hores de classe i la meva gola està feta pols, o sigui que millor aquesta nit em quedo a casa, a veure si no va a més i no haig d'anul·lar cap dels actes socials que tinc previstos pel cap de setmana ;-)
      Ja ens explicareu què heu vist i si us ha agaradat, eh?

      Elimina
  6. Acabo de sentir a la ràdio que el Sr. Constantino Romero es retira. Després de 47 anys, ens deixa frases mítiques com el "Yo soy tu padre" d'Star Wars i tantes més.
    El seu comiat professional ha estat donant veu a Clint Eastwood, a "Golpe de Efecto", així que ja sabeu, si voleu sentir-lo al seu últim treball, veieu aquesta peli.

    ResponElimina
  7. Eiiiii!!!
    Quina peli anem a veure? Ningú opina!!!!

    A mi la de "Un buen partido" tampoc em desagrada, perque surt la Jessica Biel...

    Com quedem? A les 22:20 i acabem de concretar??

    ResponElimina
  8. Si no m'erro, en 15 comentaris només hi ha 2 vots ferms:
    - Mari: Un buen partido
    - Marc: Puño de hierro

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per tant, com quedem?

      Elimina
    2. Nu sé...
      Si hi ha prou massa crítica per anar uns a Un Buen Partido i els altres al Puñohierro doncs ens partim sense problemes :)

      (a partir de les 5 canvio blog per wazà :P)

      Elimina
  9. Com quedem? A les 22:20 i acabem de concretar??

    ResponElimina
  10. Ei, ho sentim però finalment no vindrem al cine :(
    El Paco surtirà tarde de la feina, i jo he tingut mal de cap bona part del dia, així que ens vindrà millor a tots dos descansar.

    Em sembla que la balança s'acaba de desplomar cap al "Puñohierro" ;-)
    Espero que us agradi!!

    PD. La setmana que ve, em sembla que encara que hi hagi un terratrèmol NINGÚ faltarà a la cita cinèfila, jejeje

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....