dissabte, 1 de desembre del 2012

Setmana de pont i estrenes

Aquesta setmana faré una entrada curta per dir-vos que, a més de les pelicules ja esmentades a l'entrada de la setmana passada, s'afegeixen unes quantes estrenes molt interessants:
-Vida de Pi (127 min) a les 22:00 (V.Dig només fins dimarts), i 3D a les 22:30.

-El secreto de los Guardianes (3D) 22:40
- Invasor (98 min) a les 22:40
-El capital (112 min) 22:15
Com ja he comentat, El hombre de los puños de hierro (22:15), En la mente del asesino (22:40) i Golpe de efecto (22:40) continuen disponibles ;-)

Us recordo que dijous i dissabte són dies de festa, amb la qual cosa podem optar per mantenir dia i hora per la nostra trobada setmanal o bé proposar alternatives.
Ànims, que aquesta setmana hem de tornar a agafar el ritme cinèfil o se'ns acumularà la feina!

(P.D.: el 14/12/12 s'estrena El Hobbit: un viaje inesperado)

15 comentaris:

  1. Que estrany que només posin els horaris fins dimarts..., el pont hi deu tenir algo a veure, però collons, que és divendres.

    El Secreto de los Guardianes em motiva, però encara em motiva més La Vida de Pi.

    Sobre el dia... doncs naltros estarem per aquí segurament, així que m'és igual.

    ResponElimina
  2. La vida de Pi ha rebut molt bons comentaris, i fins i tot em motivaria molt veure-la en 3D!
    De El origen de los Guardianes me n'han parlat força bé, també.
    Per trencar el gel, jo voto Vida de Pi ( i lo de 3D o no, segons el que vulgueu vosaltres, si resulta guanyadora).
    Respecte al dia, a mi també m'és igual, pero si ningú proposa alternatives suggereixo que es mantingui el dijous a la nit (i així potser ens estalviem les probables aglomeracions dels que estaran comprant regals a les Gavarres).

    ResponElimina
  3. ATENCIÓ! ELS HORARIS SON NOMÉS FINS AL DIMARTS A TOTES LES PELICULES!
    Acabo d'entrar a la web de les Gavarres i veig que han "esborrat" els horaris de dimecres i dijous (us asseguro que dissabte passat hi eren).
    Marc, crec que tens raó i té alguna cosa a veure amb el pont :-)

    ResponElimina
  4. Bueno, doooncs jo casi que prefereixo anar-hi dimecres (encara que sigui dia de l'espectador i vigília de festiu), que dijous no cal matinar... i divendres sí que treballo.
    A veure si actualitzen cartellera per esbrinar horaris :)

    ResponElimina
  5. Doncs a veure què diu la resta del grup, que darrerament hi ha un silenci...
    Us aniré seguint, i a veure si aquesta setmana sí que ens veiem!

    ResponElimina
  6. Doncs nosaltres tenim un problema. Tenim moltes ganes d'anar al cine amb vosaltres, i a més jo tinc pont (bieeeen!) però les pelis que hi ha en cartellera no ens acaben de fer el pes :S
    Així que no sé pas què farem aquesta setmana... jolin!

    ResponElimina
  7. La Vida de Pi no us motiva??
    Però si és la peli de l'any!! (sí, per damunt de Batman i del Hobit) ;)

    ResponElimina
  8. Jo aquesta setmana vull cine si o si.

    Si anem al cine dimecres vinc i si anem al cine el dijous... Be, llavors no vindria sol al cine...

    ;-)

    ResponElimina
  9. Jajajaja! A mi m'era igual el dia, pero després del comentari del Jaume, aixó agafa un altre interés!
    Com que avui estaré tot el dia desconnectada, ja he avisat a Mr Jeims per que, si anem avui al cine, m'envii un SMS o em truqui.
    En tot cas, tant per avui com per demà, recordeu que hem de confirmar els horaris dels cines!

    ResponElimina
  10. Jo, si jo, voto per la vida de Pi, podria vindre qualsevol dia (tinc pont!), i també haig de dir que no sóc l'acompanyant del Jaume.

    ResponElimina
  11. Home, si hi haurà "presentació oficial" jo no me la vull perdre!!!
    Fins i tot proposaria anar a una sessió anterior i sopar junts al sortir (pizzeria?)... O si és massa agosserat, al menys menjar algo abans (Viena?) i després veure la peli a la hora habitual :-)

    ResponElimina
  12. Jo també voto la vida de pi. I tampoc sóc l'acompanyant del Jaume.
    Com promet aquesta setmana, fins i tot jo vindria acompanyada.

    Suvi

    ResponElimina
  13. Bueno bueno bueno, ningú ha dit res per avui dimecres així que imagino que queda el tema per dijous, amb motivacions addicionals que han resultat efectives per captar més personal.

    Sobre la peli, què hi dieu els habituals?

    ResponElimina
  14. Jo he estat fent "gestions" i finalment he convençut el Paco per anar a veure la Vida de Pi, que sembla que és la peli que té més números :-)

    Ja han posat els horaris:
    V.Dig: 19:15h
    V.3D: 19:45h, 22:15h

    La versió digital només la fan a la tarda. Si us ve de gust, podriem veure aquesta sessió i després sopar plegats. Què us sembla?

    ResponElimina
  15. A naltros la sessió de les 7.15 ens està bé.
    Seria qüestió de trobar-nos a les taquilles almenys 20 minuts abans, no? avui deu estar a rebentar...

    Vinga, concretem hora!!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....