diumenge, 16 de desembre del 2012

Un viatge molt esperat :-)

Sabem la película, la esperem amb impaciència i m'atreviria a dir que potser també amb emoció, oi?
I de moment tenim bastant clar que el dijous és el millor dia per veure-la... tot i que duri 169 minuts ;-)

Només queda decidir format, idioma i hora.
Amb una oferta tan variada, espero no deixar-me res!

  • "normal" (vull dir, que a la cartellera no diu que sigui digital ni res) 22:25
  • 3D 22:00
  • 3D (HFR) 22:30
  • V. Digital 20:45 (no hi ha a la nit??!!)
  • V. Digital català 21:00
  • VOSE 22:35
Apa, opineu i voteu, nens i nenes, que El Hobbit: Un viaje inesperado ens espera!

6 comentaris:

  1. Oooooh, us hem fet el salt, i hem anat aquesta tarda (hem anat amb familia)
    Jo millor no opino gaire, que encara em fareu fora del blog (com el Gerard, que diu que "ja no em parla" jejeje)
    Només dir-vos que l'hem vista en 3D HFR i el que és contrast i efectes, molt bé!

    Espero que la gaudiu!!!

    ResponElimina
  2. Holaaaaaa!!!
    Dooooncs, a mi dijous m'està bé, i si divendres no vaig a treballar (que sembla possible) no tinc massa problemes d'horaris, però els que sí treballin divendres que comentin...

    Però Marina i jo veurem la No-3D. Com veig que la fan a les 22.25, si els demés voleu veure la 3D-HFR de les 22.30 només són 5 minuts de diferència, així que podem quedar abans i després (tot i que sortirem molt tard).

    En fi, ho anem concretant al llarg de la setmana!

    ResponElimina
  3. A mi la veritat és que m'és una mica igual veure-la en 3D o no, a veure què diuen els altres.
    I com que divendres entro tard a treballar, el dijous està bé.
    (en realitat, a mi m'haguès agradat veure la VOSE, però com que ja sé que no us puc convèncer...)
    ;-P

    ResponElimina
  4. Con esta peli hay sorteo!! Bueno, no gran cosa, pero por probar suerte... os dejo el enlace:

    http://www.ocine.es/hobbit/index.php

    ResponElimina
  5. Ep!!

    A mi em va perfecte el dijous, com en el cas del Marc, segurament divendres no tindre que anar a la Facultat.

    Respecte a 3D o no-3D... en aquest cas em pasa com la Yolanda, m'es una mica igual. Valoro mes el poder gaudir de "l'edicio especial coleccionista" comentada pel Gerard (espero) :-D

    Referent al concurs... Pa que? Si tothom sap que el guanyarà la Mari...

    ResponElimina
  6. Ningú diu res més? Ja sabeu que quien calla, otorga...
    Doncs potser que anem tots a la no-3D, oi? La veritat és que em ve molt de gust que anem junts!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....