dimecres, 12 de juny del 2013

"15 millones de terroristas en el mundo y mato a uno que tiene pies de mujer" - John McLane - (la jungla de cristal)

Aquesta setmana no hi ha grans novetats en la cartellera. Potser el més destacat sigui una peli d'acció del senyor Roca, familiar llunyà del fabricant de waters.

Aquesta peli no es de terroristes si no de càrtels de la droga, espero que sigueu laxes a l'hora de jutjar l'aplicabilitat del títol de l'entrada d'avui, però tenia ganes de McLane


El Mensajero (95 minuts) - 22:45h

Comença tard però compensa que es curta

Hi ha alguna altra opció que se m'hagi passat per alt??

3 comentaris:

  1. ATENCIÓ!!!

    Mireu el tràiler definitiu de Superman que he penjat a la cartellera de la dreta... Simplement espectacular. No he sigut mai gaire fan seu, però després de veure aquest tràiler m'he quedat anonadado i amb moltes ganes de veure la peli, que s'estrena d'aquí pocs dies!!!

    ResponElimina
  2. Jajaja, la cita és boníssima :DD
    Humor genuïnament McLane

    Tinc entès que la peli del Sr.Roca no és tant d'acció com el cartell (i el prota) puguin indicar. És més 'assossegada' per dir-ho d'alguna manera. A mi no em faria res veure-la.

    Jo tinc ganes de veure El fill de Cain. No perquè m'esperi res de la peli, sinó perquè el director va ser profe meu :D.
    Però aquest dijous tenim una mena de reunió de feina (de la feina de la Marina) al vespre, i no sé si acabarem prou aviat per sopar i anar al cine...... sobre la marxa.

    Sobre Superman, tampoc m'ha atret mai massa... però he de dir que tot lo que envolta la nova peli d'en Nolan m'està agradant molt molt, i també espero amb candeletes l'estrena :)

    ResponElimina
  3. Buffff :-(
    A mi no em el pes cap de les que fan. Tenia l'esperança que haguesin estrenat Turistas i proposar-la, que té molt bona pinta, pero va a ser que no ...
    Possiblement no vingui, perque a mes d'aixo aquests dies vaig molt enfeinada, i a sobre divendres haig d'estar descansada, que tinc un compromís que implica conduir a la nit.
    Aprofito ri per recomanar-vos que aneu en algun moment a veure l'exposicio de mòmies egípcies que fan a La Caixa, i encara més si aneu a la visita guiada (molt interessant). És fins al 16 d'agost. A la visita guiada, millor reservar les entrades abans.

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....