dimecres, 19 de juny del 2013

Doble proposta

Aquesta setmana, pre-Superman, tenim una doble convocatòria cinèfila:

DIMECRES 19



Somos gente honrada (85 min) 20:10h

Noticia cinèfila espectacular relacionada amb aquesta pel·lícula: el guionista es el germà de l'Elisa

DIJOUS 20
En l'horari mes habitual dels cinèfils impenitents una altra proposta:



Trance (113min)  22:45h

Com aquesta setmana no hem començat amb una frase cinèfila, permeteu-me que acabi la entrada al blog amb una frase Friki, a mode de preparació psicològica per a la setmana vinent:

"El golpe de Supermán no sólo te dejaría sin aliento, te dejaría sin átomos (...) te desintegraría por completo, te licuaría a nivel molecular (...) y destruiría todo lo que haya alrededor, en cientos de kilómetros" (microsiervos)



14 comentaris:

  1. Jo a la convocatòria proposada pel Gerard del dimecres a les 22:10 m'és impossible assistir, bàsicament per l'horari, però a la proposta, subtilment insinuada per la Mari, del dijous si que m'hi apunto, que em crida l'atenció.

    ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tampoc puc venir avui a la convocatòria del Gerard, que se m'ha passat dir-ho...

      Elimina
  2. La proposta de Trance, doncs per mi està bé, si és que no voleu anar aquesta setmana a veure Súper-Superman (perdó, és que m'ha vingut al cap la cançó del Bosé, glups!)

    Ja li vaig dir al Jaume que Superman era el meu vot per aquesta setmana, però sembla que no em creu :-(( quan li dic que segons l'app d'OCine, Superman també la fan a partir d'aquest dijous 20/6 (a les 22:00 i 22:45) i dura 143 minuts!!!!!!! El Marc estarà content-content, eh?, de les llargues que comencen tard, com a ell li agraden :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert: tinc un problema per la setmana que ve, i és que no puc anar al cine ni dijous ni dimarts, i m'agradaria molt veure Superman amb vosaltres...

      La pregunta és: Si voleu veure Superman la setmana que ve, hi hauria algun problema per canviar i anar al cine dimecres en lloc de dijous? O esperar a la següent que ja puc en dijous?
      Si no voleu, ja miraré d'anar pel meu compte, però no serà el mateix que amb vosaltres ;-)

      (Ja sé que encara no s'ha votat, però dono per fet que aquesta no us la perdreu)

      Elimina
  3. Nos puntamos esta noche para Trance.
    Para la de Superman por mi no hay problema en posponerla una semana para que podamos ir juntos ;-)
    O bien, siendo tan larga, también podríamos quedar el sábado por la noche, no?

    ResponElimina
  4. Nos puntamos esta noche para Trance.
    Para la de Superman por mi no hay problema en posponerla una semana para que podamos ir juntos ;-)
    O bien, siendo tan larga, también podríamos quedar el sábado por la noche, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dos cops?
      Dos cops?
      Es subtil pressió psicològica?
      Es subtil pressió psicològica?

      Elimina
    2. jajaja mimisteteris d'interternenetete :p

      Elimina
  5. Ostres!

    Acabo de veure una critica de la peli Trance i la veritat es que sembla que la deixen molt be.

    "El magnífico y sublime ‘Trance’ de Danny Boyle" :
    http://www.actualidadcine.com/2013/06/19/trance/

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi ja em sonava d'haver sentit o llegit alguna bona referència d'aquesta peli :)

      Elimina
    2. Aquest director té bone referències...però tampoc agrada a tothom...Jo he llegit de tot, respecte a aquesta peli, però em sembla que serà, com a poc, interessant :-)

      Fins 2nite a les 22:35!

      Elimina
  6. Holaaaaaaa!!!
    Encara tinc una reunió aquest matí, però sembla que la setmana infernal està arribant als seus darrers instants, i almenys he pogut seure i obrir l'ordinador :P
    Què tal què tal la pinícula? us va agradar???

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi, sí, força. Un thriller i uns personatges molt ben dibuixats, i fins al finals no tens clar qui és qui a la trama.
      I la banda sonora, a veure si la trobo, perquè era molt British, amb algunes cançons que em van agradar molt.

      Elimina
    2. Oooookis, merci Yolanda!!

      Per cert, crec que a Gerard, Sergi i Míriam els anava millor anar aquest dimecres al cine (Superman).
      A mi em va millor dijous, però dimecres suposo que puc.

      Fins... demà!!!?!?! :), que aquesta setmana és més curtetaaaaaaaaaaaaa!!! xDD

      Elimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....